Nu CIS MIAMI

Hej! Min helg har varit som dom andra helgerna eller kanse ska säga som helger alltid har varit. Åkte till stallet vid 10 tiden mamma och jag, hon hade lektion så i dag var jag som var bajs nisse. Efter stallet så åkte vi till någon djur affär, där köpte vi nått slags klätter sak till Thea(katten). Jag satt ihopp den helt själv(stolt) så nu står den snyggt vid hallen. Till lunch blev det pankakor och middag som jag precis åt blev det potatisgrateng med kyckling och halomiost (smarigt). Och nu sitter jag och kollar på CIS MIAMI ett utav mina favorit pogram, jag gillar serier med mordfall och sånt deckare typ. Men nu ska jag återgå till mitt tv-tittande, men vi hörs. //Tanay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0