Sjuk / Tips

Ja överskriften säger väl allt, japp jag är sjuk och är hemma.
Har inte gjort så mycket.
Noppat ögonbrynen och tagit hand om mitt ansikte.
Har typ precis ätit frukost kommer väl bara gå runt och lulla här hemma.

Tips:Steg 1  ta kokande vatten i en skål med citronjucie och luta sedan ansiktet över skålen, håll ansiktet så nära du kan och täck över huvudet med en handduk så att ångan inte läcker ut.
steg 2  låt nu ångan verka i 5-10 min skölj sedan ansiktet i jumet vatten inte kallt för då stängs porerna och dutta i ansiktet med en handduk.
Steg 3  ta på en ansikts skrubb i ansiktet, smörj in det med fingertopparna och låt det sitta i 5 min.
Skölj sedan ut det i fortfarande ljumet vatten och kleta ut en ansikts mask i ansiktet låt den sitta tills den torkar eller så länge din hud klarar av.
smörj in ansiktet i en hudcream beroende på hur tjock ansiksmasken var.
Wolla nu är din hur fin och fräsch.

                                                 //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0