Söndag som dom andra

Tjabba!
Denna dag har vait som lördagen kan man säga!!.., självklart så har jag varit i stallet...!!!...
På väg hem från stallet svängde vi in på Ö&B och köpte glass för 7 kronor, jag tog en magnum som brukar kosta runt 18 kronor snacka om kap på glass.
Vid 4 tiden efter vi lämnat Thimmy på simningen så åkte jag och mamma till centrum, hon skulle köpa mat eller vad de nu va..?..
Medans hon va där så gick jag in på H&M och checkade kläder, hittade en fin tunika men inte den färgen jag ville ha och en glitter eyeliner som var silverfärgad.
Måste köpa det någon dag.
Efter min simträning så gör jag som alla mina andra söndagar, har hårinpackning och i bland ansiksmask gissa hur vacker jag brukar se ut!!..
Så nu har jag precis tagit fram kläder till i morgon, fick bli ett par änkla jeans,T-shirt, kofta och min palistina scharl med smycken.
Men nu måste jag gå och skölja ur håret har haft det i ca en timme nu.
Jag tycker att jag borde uppdatera med bilder, hmm lika bra att börja ta kort da!!! =)

   Ha det  bra så länge

                                                                        //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0