Söndag:Pengar behov

HEJ!
Låt se idag så har jag varit i stallet (som vanligt) efter det så åkte vi till eko och kollade lite på nya tyglar jag har för små händer och når inte riktigt runt (a). Iaf hittade ett par svarta läder tyglar extremt snygga hittade också en as cool resväska som jag vill ha, vet inte riktigt hur jag ska lösa det här för jag hittar nya saker jag vill ha hela tiden.
Får nog önska mig pengar i födelsedagspresent, har ingen annan lösning men i morgon får jag pengar igen men de räker väll till dagens slut.
Måste gå och duscha nu och sedan välja lite kläder för morgondagen.
Tjaaooo så länge

                                                      //Tanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0