Tanya=seg

Tjolla hopp!!!!
He he ja jag vet att jag inte har skrivit på typ as länge och äntligen ändrat design fast jag tyckte den blev lite emo aktig elr ngt, ne om jag ska vara helt ärlig så har jag inte orkat skriva ( fy skäms tanya).
Det har hänt en hel del under den tiden jag inte har bloggat.
Men till ämnet Idag, så gick det väldigt låååångsamt.
Hände typ ingenting i dag michis kom sent men det é ju ingen nyhet, efter skolan så drog vi hem till carro.
Vi körde ett as svårt spel på datorn, spelade buzz och hoppade.
Och nu sitter jag hemma o gör exakt ingenting lyssnar på music kollar igenom mina bilder.

lovar att skriva i morgon


                                                            //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0