Tisdag

Hej hej!
Okej de här får gå lite snabbt nu, jag vet skrev inte i går (skäms) men jag skriver i dag.
I skolan har det inte hänt ngt specielt har bara gått runt eller ngt.
Min spanska lärare va sjuk så jag slapp plugga då =).
efter skolan så åkte vi hem till mig som varje tisdag, Carro följde inte med hon skulle jogga med sin pappa eller ngt sånt.
Lisa och jag iaf pluggade lite sen kom min brosa och körde med sin mini helikopter de va bara såååå störande, men men han kraschade i maten och lite allt möjligt.
Efter allt "pluggande" så skulle vi hämta en cykel hos lisas polare lite pinsamt att bara gå in på ngns tomt.
När jag skulle till simträningen så blev jag skjussad mm min back snacka om att det kändes, det tog ca 40 min att ta oss till vivo.
Det va fett flum på vägen, vid kyrkan eller nått sånt så såg två joggare med röd jacka.
Dum som jag är så ropar jag på "Carro" vilket de inte va pinsamt igen när dom gick förbi.
men nu hade jag tänkt att föna håret och kolla på vad jag ska ha för kläder i morgon.
ses så länge.

                                                                         //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0