Torsdagen

Hej hopp!!!
Hmmm jag skrev inte i går, det här börjar ju bli en dålig vana.
Hände ändå inget specielt i går.
Idag så börjar dagen med att carro och jag kommer försent (hehe), först glömde hon sin gyumpa väska och efter dett så (råkade)jag slöa lite så vi missade bussen!..!..
Och i dag så har dan varit........, kanse hemsk eller förskräklig inte min bästa dan i mott liv precis.
Det finns vissa orsaker till varför dan blev som den blev.
En kille sprang runt och skött blöta pappersbitar han haft i munnen, det är bara så skabb och moget.
Värsta av allt va att jag blev täffad rakt i tiningen Carro i typ nacken.
På idrotten så fick Carro och jag för en gångs skull vara tillsammans.
Yaya ska snart till ridningen hinner inte skriva i kväll, ska rida två lektioner i rad kommer då hem vid 9 tiden.
Och efter det så ska jag ducsha och hitta kläder till i morgon.
Men ni får ha det så bra så länge!!!

                                                                                //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0