Fredag skönt

Hej!

Äntligen helg!!!, nu kan man slappa ett tag iaf.
Men min helg kommer i stort sätt bli som mina andra helger, i stallet.
Carro stakarn ska sitta "barnvakt".
Idag har det varit rätt så lungt, hade engelska prov och det gick helt ok kunde typ inte några glosor jag inte kunde.
Nästa vecka så går vi bara 3 riktiga skoldagar de kommer bli skönt.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på tv och samtidigt är jag inne på datorn(vet inte riktigt hur jag hänger med i allt).
Är det bara jag eller har myggorna kommit?, jag är myggbiten på hela kroppen och de klliar som fn.
Måste gå nu ska hjälpa till med maten för en gångs skull.


                                                                               //Tanya

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är nog inte myggor, de är nog loppor som du hade förra gången, ;)

2009-04-24 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0