Fy skäms

Jahhapp då va jag här igen da, börjar bli ur dålig på att skriva.
Men de är väll antagligen för att jag inte har gjort något specillet, börjar knase bli lite långtråkigt om jag skriver samma sak hela tiden.
Men i alla fall, idag.
Kanse vid 10 så drar mamma o jag till centrum typ, behöver akut ett par skor o leggins.
Nästa stopp efter det är nog stallet.
Men de "stora" idag är att jag ska åka sån här båt, finlandsbåt kuligt.
Och de kommer bli as kuligt eftersom  Carro hänkar med (Big smile) Jag tar med mig kamran så kanse jag lägger en och annan bild.

Vet inte om jag skriver efter stallet men vi får hoppas det.

                                                                                                       //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0