Jag suger riktigt...

hårt på att uppdatera, va typ en vecka sen jag skerv usch usch illa.
Har ifs inget specilet att berätta om, har typ softat varje dag.
Men idag i alla fall så har jag träffat min älskade farmor(ironisk) men de va väll värt de fick ju 200 kr, så de satt ju bra.
Hade i stort sätt inte så mycket att göra där; Thimmy och jag roade oss med att kasta vindruvor på bilar.
De va kanse lite omoget men någon gång måste jag ju få larva sig lite, ja de va ju kul tills vi blev tillsagda de va mindre kul.
De va väll inget mer!, får se om jag skriver något i morgon.

                                                                                        //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0