oohhh no

Nu har den fruktade dagen kommit nooooo, kommer vara rena pluggisen nu får ju betyg dubbel noooo.
Tur som är så är de bara upprop i morgon, men ändå!
Börja skolan, de låter ju hemskt nu längtar jag verkligen tillbaka några veckor.
Kommer lixom bara lämna huset när jag ska till skolan och hem från skolan, och resten utav tiden kommer jag plugga på mitt rum (suck) kan de bli värre?!!.  knappast!!!!!

Jajha har iaf lite ledigt (trekvarts dyngn) så min sista lediga tid ska jag övertala carro om att hon ska åka buss med mig!!!
Ha de så bra så länge skriver mer i morgon.

                                                                                               //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0