Tanya haft tråkigt

Moshi moshi!!
Idag har jag haft en riktig tråkig dag, har inte haft något att göra.
Så därför är de här mitt tredje inlägg villket är yper Ovanligt, i vanliga fall kan jag ju skriva tre på en vecka typ.
Men men nog om det efter som jag hade tid hela dan, så pasade jag på att måla naglarna(bild nedan).
När jag målade märkte jag att jag satt typ och skakade sönder, typ någon ångest reaktion inför skolan tro mig.

Jaja har i alla fall några lediga dagar kvar.
Jag fortsätter min kväll med ännu mer cappuccino =)(mumsigt)
De nymålade naglarna, randigt mm


                                                                                                     //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0