FRE 13:de

okahy!
Nu har jag bestämt mig, jag ska sluta med min lilla blogg strejck o börja blogga igen.
Under dom senaste veckorna så har det hänt en hel del, jag har varit i romme o åkt skidor med skolan, varit med carro till och med sovit hoss henne stallet har jag oxå varit i.
Ja de har hunit hända hen heldel, medans jag inte har bloggat.
Idag fredag den 13 så fyller facktist min bror år inte så specielt han fick sina precenter blev glad över dom osv, på kvällen gick vi ut och åt blev äckligt mät.
Innan det så va jag o handlade alla härtans dag present till Carro, kan skriva i morgon vad hon fick.
Ne nu så ska jag berätta lite om idag, hade prov gick facktist ovanligt bra svarade på alla frågor.
På sista lektionen så blev min mobil telefon beslagtagen tack vare lilla gulliga Carroline, så jag har varit o hämtat den nere hos biträdande rektor.
Jaja kanse blev liet virrigt hade mkt att berätta för engångs skull.
hörs i morgon ha de bra så länge

                                    ///Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0