Sista inlägget på ett tag

Svejs!
Hmm vad ska jag börja med?, ok jag kan börja skriva om festen som va i går.
Carro o jag kom till bowling hallen vid 17.40 skulle möta dom andra där, när vi kom fick vi tydligen oxå spela.
18.00 så åkte vi hem till veronika träffade hennes lilla men läskiga hund, dom andra på festen: två mörkhyade killar som hade as skön hummor, två andra tjejer som va fett jobbiga undre filmen och sen carro o jag som för en gångs skull e normala.
Vi åt tacos, chips, ostbågar, glass osv (jummi).
Efter maten så kollade vi på en film " sjätte sinet" han inte se så mkt för de va ngra som sprang framför tv hela tiden, dom hade tydligen sett den filmen men hallå lite respekt de är inte deras fest.
Men sen så hände det en sak riktigt tråkig sak men kan inte skriva det i bloggen vet inte riktigt villka de e som läser om de är ngn som läser.
Men jag kanse ska berätta om idag, börjar dan med att kolla på reprisen på melodifestivalen från dan innan tyckte att E.M.D va dom bästa bland deltagarna
Mitt i allt ringer Lisa så hon följer med oss senare o handlar, vi kollade på skor säng kläder mm, köpte oxå ett nytt puder ISADORA de gamla börjar bli lite torrt.
I bilen så satt vi och kollade på bilder (hennes mobil) vissa va från i sommras måste med ge att jag kan bli väldigt brun iaf på sommraran, såg lite kul ut när vi satt brevid varan jag va typ neger.
Nu så har jag packat kanse inte har nämt det men jag ska till älvdalen på läger (simning) i en vecka eller ja 5 dagar, så de här blir mitt sista inlägg på ett bra tag.
Ska gå och ducha nu ladda ner lite låtar kanse jahja, vi hörs om en vecka da :)...!!..

                           //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0