Måndag den 16:de

Hej hej!
Idag så har de varit en vanlig måndag förutom att min lilla ängel  Caroline fyllde 14 år.
Gav henne en godis kaktus blev väldigt sucktad när jag gjordde ordnig hennes present: :P
På gympan så va de fys de va as jobbigt men carro o jag kämpade på som attan.
Fick reda på mina prov resultat, not good not good man skäms ju nästan men jag blev godkänd.
När jag kom hem så pluggade jag till provet på fredag SV prov och så har jag nästan gjort klart engelska uppgifterna "stolt" för engångs skull.
Ska nog hjälpa folket med maten nu tror att de blir korv stroga noff *mums
Måste hinna se CSI maimi senare i kväll.
Ha de bra så länge
                                Och enu en gång Grattis Carro

                                          //Tanya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv oftare!

kram

2009-02-17 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0