Nacka forum

hay!!!
Idag så va de min sista dag innan sportlovet fett soft :).
De har varit en vanlig lång tråkig fredag som vanligt, Lisa är fortfarande sur på min elr ja vet inte riktigt hur jag ska tolka de ena sekunden så skrattar hon med mig nästa så har hon puttat ner mig på golvet :S men ajaj.
Efter skolan så drog carro o jag till nacka forum :) hade pengar för en gångskull.
Fast man kan ju inte säga att vi shoppade, vi va bara inte på new yourker våran favorit affär :P.
När vi åkte ditt så va det fett läskiga människor en inne på ica ( skulle köpa godis) som va ett fetto va as läskig, och sen en som typ tänkte ta vårat godis eller de såg ut som det :( vi blev liiiiiiite rädda.
I forum så va vi värsta flum, som där vid den "atomatiscka dörr öppnaren" bara carro fattar XD

tror nog att jag skriver i morgon men de blir nog tidigar en vanligt, ska på "fest" hos veronika

                                //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0