Onsdagen

Hej!
Har inte skrivit på ett tag vet, men aja Idag som i går så hade vi Tema vecka eller a Tisdag-torsdag.
Vi håller typ på med barn i andraländer, tycker synd om dom men vi har fett soft dagar :).
Vi kollar på film hela tiden i går kollade vi på två ena handlade om omskäening på kvinnor eller ja små tjejer fett hemskt, rysser när jag tänker på det.
Efter skolan så gick vi hem till mig (Carro o jag) och visade henne hur man laddar ner låtar på mobilen.
Jag funderar på att ändra frisyr men jag får se vill ha längre hår iaf, både carro o jag stog framför spegeln.
Carro eller jag kom på en super söt frilla på henne kan ta kort i morgon så får ni se.

Bilder från i dag och tidigar:

 fett syggt skrev på carros med :)

funderar på att se ut så här i förtsättningen (?)


 Åt på alla hjärtans dag (mums)

Thea my littel(big) cat<33



Carro o michis vid bodet....!..!!

                //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0