Firar alla hjärtans dag med bästisen Caroline <33

Hej har precis kollat på melodifetivalen, tyckte direkt inte att ngn va bra men men.
Idag har jag varit med söta Caroline hon kom hem till mig vid 11 tiden kanse.
Vi gjorde as goda popcorn(boten blev brända) o kollade på film
Ensam hemma 4, har sätt den förut men skrattar fortfarande åt lill pojkens skämt XD.
Efter filmen så drog vi hem till carro o åt lunch (billys :) ), vi körde rock band fett länge gick ovanligt bra för mig.
I mellan allt så fixade vi ihopp en smoothie såg lite skum ut i början me den va as go.
Idag så va de ju alla hjärtans dag så då gav jag carro en mini ros i en kruka och ngt annat vet inte riktigt vad de hetter, hjärta på en blomm pinne typ okhay de där lät lite konstigt men men.
Själv fick jag en chockladask (passar mig) o ett söt råsa hjärt ljus :) fett söt.
Ajaj ska nog lyssna på musik kanse chatta med carro eller ngn får se, ha en fortsat alla hjärtans dag <3
 
                                        //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0