Trött.....!

Hej svej jag skrev inget i går men tänkte göra det nu!
Det va nog inget specielt den dan Carro tyckte jag hade PMS typ hela dan (tro mig jag va trött), på idrotten så hade vi redskap rätt så duktig för att vara mig.
De va typ ngt räcke som man skulle hänga i men efter som Carro o jag e liiiiiite korta så var vi tvungna att sänka, Grejan va att vi kunde aldrg riktigt sätta fast den ordentligt på ena sidan(pinsamt) så vi hoppades på att ingen skulle ta den rättare sakt vi gick.
Idag så var jag trött precis som i går fast tröttare, dom två första lektionerna så kollade vi på en helt cpad film men aja de va bättre en att ha eng o sv.
Carro lågtyp o sov på min arm fett gölligt, efter lunch så hade vi två lektioner så de har varit en fett soft dag i da.
Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen antar atta jag åker till stallet (som vanligt)

               ///Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0