onsdag veckans sämta dag

Hej hej!
vet jag skrev inget i går om jag ska vara helt ärlig så mins jag typ inget uhmm!!..
Men iaf idag så var det en tråk onsdag, carro o jag typ drev med michis som vanligt,
vi lunchen så hade vi as kul garva åt carro hela tiden noll stop hmmm.
Om jag säger så här Michis o jag e några storlekar större en henne men hon åt typ för tre pers o de är j*vligt ovanligt jag menar de va som ett berg på hennes tallrik(skrattar).
Vi hade bild sista lektionen inget roligt precis och man gör ju inte saken bättre av att irretera henne, fattar inte hur man pallar kansta pennor och suddigumm på tavlan(och henne) så himla omoget..
Aja efter skolan så gick vi hem till mig(som vanligt) Carro va inte på datan medans jag pluggade engelska ligger lite efter,  ska snart kolla på NO pappret jag fick ska ha NO prov snart *suck...
Har noppat Carros ögon bryn, tro mig de blev faxtist bra fast jag har typ kramp i magen efter alla skratt attacker.
Hon fick typ tårar i ögonen, men men ett gott skratt förlänger livet och om man ska vara fin så får man lida PIN...
de var allt för mig...............

                          //// Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0