ONSDAG

Ja vet att det typ var hundra år sen jag skrev, men u har Carro fått mig att skriva igen :).
I dag har de inte hänt ngt specielt, varit med carro o michis.
Längtar värkligen till helgena o loven så slipper man piss skolan!..
Efter skolan så gick Carro o jag hem till mig o fluma lite, eller vi gick åt varsit håll först men när jag insåg att jag var ensam hemma så kom Carro.
Innan carro kom så färgade ja ögon brynen :) blev faktist helt ok ser lite verkligare ut nu med mitt hår.
Carro hjälpte mig med bloggen, o så misstolkade vi varan rätt så mkt.
Sjöng gjorde vi med, a eller Carro sjöng ni kan ju fråga henne hu det lätt XD, eller ja de lätt lite hackigt.
Nu sitter jag med typ en hårinpackning måste ta hand om mitt korta slitna hår (hoppas få ängla hår nu)!..

skriver mer i morrn (för hoppnings viss)

  //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0