Onsdag

Hej hej!
Mmm vet jag skrev inget i går men har faxtist en anledning, min dator cpade sig totalt hela skiten hade roterat så allt va typ helt muppat.
Men men till dagen, Idag har Linn, Carro o jag varit vid Notholmen ett tag.
Ingen utav oss ville ju vara hoss sig så då  fick vi gå någon stans istället.
Vid kafet där så finns det ju ett litet hus med en brygga som vi hade tänkt gå och sätta oss på, men så blev de ju inte.
Vid bryggan stog en fotograf och fotograferade, gissa vad?
Typ en halv nacken kvinna!
Seriöst är de normalt att man står bara i underkläder på en allmänplats i olika ställningar, nopp  inte om ni frågar mig.
De va ju lixom barnfamiljer där, men nej de störde ju inte dom.
Jahja jag tyckte de va skabbigt och inte så "trevligt", menar brukar inte se halft nackna kvinnor som särar på benen på en allmän plats :O.
Lite pervers som jag e så var jag ju tvungen att ta ett kort (Tanya smygfotar Mihi)
Kommer inte att skriva i morgon, Madre Thimmy och jag ska till ett Zoo va de hette mins jag inte.

 När de väll händer så har Tanya alltid kamran!

 För att ni inte ska tro att de här är rena porrbloggen så slänger vi in en bild på en utav mina sötisar<3

Ha de bra
                                                                                                            //Tanya

Kommentarer
Postat av: Carro

Linn satt där helt råkåt och stirrade xD Linski gulli

2009-07-30 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0