Usel uppdatering

Hej Hej det va ett tag sen men nu är jag här!.
Helt ärligt så orkar jag inte berätta om vad jag gjort under typ hela sommar lovet, så jag får väll ta snbbt vad jag gjort i dag.
Sov fett länge mott vad jag brukar typ till 10 WOW nästan rekord, senare på typ efter middagen så hänkade jag med Carro.
Vi gick till brobänken och softade där ett tag, typ pratade as mycket vad som hänt och så vidare.
Och nu så har ju lilla super gölliga Caroline fixat min design för till fället, ser grymt mycket bättre ut en innan.
Nu på kvällen så har brosan och jag lekt med min nya kamra, tyvär så dog den nyss men han få med en bild på mig ( big smile).

Hahaha ja kan man se mer muppad ut eller?

                                                                                                  //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0