Varit med B-vän

Hej hej!
Idag har hela dagen gått åt med att vara med min lilla Carro.
Vi har typ inte gjort något specielt, jag har ju fått en ny kamra som sakt så Tanya lekte fotograf o carro model!.
Efter mycket fotande så började vi gå hem till Carro, hemma hos carro satt vi typ med datorn.
Aja blev inte så mycket text men låt bilderna berätta(Mhihi).

Ja vi kan ju börja med dagens outfit, Jeans leggins Gina,  Tjock tröja New yourker  väska utomlands  palestina utomlands. opservera att jag råka klika på självutlösare när jag skulle sätta mig ner =)(skillad)

söta carro (L)

B-vännerna (va muppig jag va)

Carro lekte med kamran när jag va data nörd=)

och jag va ju så klart tvungen att härma carro

Ska gå till brobänken, tar med mig kamran uppdaterar kanse bilder

                                                     //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0