Dagens göra

Tennare!!!
Nu är jag här, sitter i köket med alla små gulliga kattungar och Thea ofc.
Dena dag så har jag varit i stallet, på väg till stallet köpte mamma och jag en symaskin så nu kan jag kanse börja sy mina kläder som jag börjat skissa på.
I morgon kommer vi antagligen köpa tråd, måste köpa brun tråd till mitt löshår det är tydligen mycket lättare att läga flera lagen om det sitter ihop.
Kvällens aktivitet va att ficksa en gammal kjol som jag aldrig använt för jag klarar inte av volanger, den blev lite kortare men så mycket snyggare.

Jag har inte tänkt att göra något specielt kanse börja klippa till löshåret eller nått liknande.
Bilden på den nya symaskinen.


                                                                                           //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0