Ett kort inlägg för...

När man har en söt lite katt unge tror man att den inte kna göra en fluga förnära, men så kommer jag inte tänka längra.
I alla fall jag satt med en kattunge och hade börjat skriva mitt inlägg, jag började komma riktigt långt för att vara mig men vad händer då jo ungen kliver på en knapp som kopierar hela texten och sen delit knappen(guud va jobbigt).
Så jag orkar inte skriva om allt.

Har varit med Carro idag vi solade och badade, innan jag drog så fixade hon lite på min blogg om ni undrar.
När jag kom hem så baxade jag Tv, har bbara kollat på onödiga program Tex Paris Hiltons new BFF osv att folk hinner kolla på allt.
Men nu så sitter jag med mammsen och min skit hög till brosa och kollar på Morden i midsomer, medans jag käkar popcorn.

                                                                                                           //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0