Funderar

På att lägga ner bloggen jag menar jag bloggar ju aldrig!
Me men kan berätta lite om vad jag ska göra och gjort.
Har köpt mitt älskade löshår, nu gäller det bara att jag hinner färga det också, det kommer typ vara mörkt under hår med två rosa slingor över håret i tre färger tror jag att det blir.
Min hårfärg jag har nu den mörka och lite mer röd brunt som löshåret.
Först hade jag tänkt att gå till frisörn men nu kande mamma tydligen fixa det måste bara köpa tråd dåra.
Hela veckan har ju varit soft.
Måndag:Ledig
Tisdag:Tema
Onsdag:Tema
Torsdag:Elevens val
Fredag:Elevens val
Carro skulle fixa löshåret(hennes) ikväll måste se hur det blir på henne.

Ha det bra Varning:Om ni startar videon så kan det va rätt skrikit beroende på vilken music still du gillar.  22:00 är min favorit

                                                                            //Tannya


    

Kommentarer
Postat av: Anonym

hemsk

2009-06-07 @ 10:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0