Morgon trött!!

Hej hej!
Jag är super trött fast jag vacknade för 50 min sendan, tack vare att min mamma ringde hem.
Hela familjen förutom jag är på Thimmys amrikanskafotbolls match, om jag åkte med skulle jag fått gå upp vid 6 (OMG).
Så nu är jag ensam, funderar på att använda ansiks mask nu eller nått efter det hade jag tänkt klippa lös håret, fick se carros hår (hennes blogg) det blev ass snyggt det blev typ samma färg.
I fredags tror jag, då försökte jag färga håret med det gled ur som ingen ting.
Efter som jag vill ha fler färger, så måst jag köpa lite olika hår färger.
När jag fått mina pengar ska jag köpa in svarta hår tofsar (kan man säga så), har redan ett par rosa. Lite fler scene hair videos, gillar den nedersta bäst
 

 







                                                             //Tanya

Kommentarer
Postat av: Em

Heeej! :) Allt bra med dig?

2009-06-07 @ 14:09:21
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0