Operation dagsverket

Nemen tjenare!!!!!
Idag har det varit operation dagsverket, då man ska lämna in 200 kr och få en ledig dag och dom där 200 ska tydligen gå till fattiga barn.
Vilket fall som helst jag länmade inte in något va lite sent ute, fick reda på det när jag kom hem från semestern.
Och lite lat så orkade jag inte planera in det.
Dagen har varit extremt onödig, va har typ haft matte kluring, vi fick sita vid datorerna och haft rast.
vi hade rast sista lektionen så onödigt.
Nu har jag i alla fall gjort kladdkaka eller som jag säger torrkaka, min blev inte riktigt som den brukar.
Har tänkt att måla naglaran inget specielt.
Hade tänkt lägga ut den i går men glömde totalt bort det, blev på mind av en för vi körde typ "så ska det låta".




                                                                                           //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0