Under helgen

tjalla balla!
Hmm min uppdatering är nog inte den bästa, det blir alltid att jag skriver då och då.
I fredags så va jag med Moa, Andrea och Carro, hemma hos Moa.
Vi va förmesta dels nere vid en båtklubb.
Lördagen så va jag i stallet och svettades sönder, Söndag också i stallet och svettades.
Måndag alltså idag så var carro och jag inne i stan.
Vi har kollat på hårförlängningar, och det verkar som att jag ska köpa det ganska snart.
I stan köpte jag armband från shock och en T-shirt från Ny design eller något affären va inte så bra skyltat, men jag är nöjd med vad jag har köpt.
Jo jag köpte en bh med löstagbara band till skolavslutnings klänningen.
Jag kommer nog inte att skriva i morgon ska in till stan igen fast med Veronica, tror inte jag ska köpa något eller kanse smycken det är vad jag behöver.
(Bilder under helgen lägger jag ut i morgon eftersom att jag inte skriver)
                                                                                        //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0