Blir borta ett tag

Hej hå!
NU får jag skriva snabbt.
Dagen har varit helt okej, det va typ yvå tjejer där som kanse ska börja i vår klass i åttan.
Efter skolan åkte Lisa och jag till Stan en snabbis.
Jag köpte en kjol jag tänkt på sendan söndags och ett par örhängen från ur&penn.
Hittade också ett par snygga gladiatorsandaler och en snygg klänning(grå) funderar på om jag ska köpa det coh ha det till skolavslutningen.
Men nu måste jag berätta att, jag kommer vara borta ett tag jag ska till spanien det kommer typ bli som en liten weekend för mig.
Men jag kommer hem på Tisdag men kommer antagligen skriva på Onsdag, då kommer jag samtidigt lägga in bilder.

Här är ett exemplar som är likt , men dom jag såg va det mindre remar och mörkare.

Här är kjolen men min va svart med typ knappr på och fickor.

Fick ta bilder som liknade vad jag köpt men det va bara för att dom inte har lakt ut de på hemsidan.


                                                                                //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0