En chill Onsdag

Hej hej!!!
Jag skrev inget i går så jag kan ta det lite kort, THEA HAR FÅTT KATTUNGAR =).
Dom är bara så söta, jag visste att dom skulle komma men inte nu.
Kan läga in en bild på dom söta sen.
Idag har det varit soft inget jobbigt direkt vi har typ kollat påfilm hela dagen, det är nice det.

Men det som va mindre bra är att jag typ har blivit ut mobbad av mickis och carro.
Det börjar med att Carro och mickis drar fingrarna i mitt ansikte och då vissar det sig att dom målat med en penna på fingret så jag är helt svart, sen när jag ska ta bort det så är jag så irriterrard så jag skvätter vatten på carro och då dampar hon loss, hon smetade in tvål i hela mitt hårfäste på vänstersida.

Sen är allt frid och fröjd, ett tag i alla fall jag är fortfarande irriterad  mickis hade en smoothi som jag var tvungen att spila ut lite , och jag lyckades.
men sen får dessväre hon också ett damp anfall men det va värre än carros, Hon springer och sen häller hon hela skiten över mig och kläderna o_O.
Först kändes det som en liten fläck men sen upptäckte jag att hela min rygg axel och rumpa inklusiv mitt hår ner kladdat.
Jag springer in på toan och låser jag ville veta hur illa det var, och hmm mja jag skulle nog inte kollat mig i spegeln.
För sen kommer tårarana inte på det sättet utan att mina kläder kan få fläckar, min finnaste kjol för 300 hur kul som helst.
Men shysst som hon är så fick jag låna hennes tröja och lägga min sörja till kläder i skåpet, men om fläckarna inte går bort så vet vi ju vem som pröjsar.
När jag väll tror att "vildungarna" har lungnat ner sig får carro för sig att hon ska dra ett strek i mitt ansikte för jag stötte till henne på bilden så ett gräs strå blev snett. OMG

Men nu är jag i alla fall hemma, va med carro och lisa efter skolan vi gullade med kattungarna och busade med malte.
Ska nog gå och kolla vad det blir för kläder till i morgon.

men ha det bra så länga.

Bilder

Carro när vi kollar på film, mickis och jag läger godisar på hennes luva medans hon "sover".

Carro "sover" och mickis i bakgrunden

Tror att det är carro som tar kort?

De var allt för idag, juste nu vill jag skaffa hårförlängning måste prata med mamma om det tror att veronica och jag ska skaffa det i början av sommar lovet.
Carro funderade också på det, men täck typ första gången jag har långt går i såna fall.
Hej svejs!!

                                                 //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0