Här igen

Hej hej!
Det va ett tag sen men nu är jag här.
Jag kan skriva lite kort om min semester.
Den va skön gjorde inget specielt kollad lite på hus vi funderar på att köpa ett, men men.
Va på en marknad och hittade världens fynd, så när vi har ett hus där och när Carro Lisa och jag drar ner så måste vi dit.
Man kan säga att det var soligt varje dag och ca 25 grader, soft jag vet.(mina fynd kommer längre ner)

Nu har jag fått ett sånt där tvång köp ingen men nu är det hära köpet viktigt, det är min avslutningsklänning, det är lite emo still över den men det passar mig ska nog köpa den i morgon eller fredag.
Har kollat lite på www.shock.se och hittat ett par super söta knä strumpor och ett par strumpbyxor, måste bara ha det.

Jo jag fyllde år i går dan jag kom hem, så nu är jag 14 jipppeee ett år äldre.
Hittills så har jag fått en gullig hårspray från thimmy i trä (han tyckte jag behövde en till), utav pappa fick jag 500 kr att köpa vad jag vill med såna prisenter gillar jag.
Av mamma tror jag att jag får klänningen jag vill ha och så betalar hon alla mina saker jag köpte i spaninen, av Carro fick jag en super finn popcorn skål med två popcornpaket i passar mig utmärkt!!.

Och nu bilder vi börjar med mina fynd!!

En blus 1,99£ motsvarar 20 kr

Taigts med jeans tryck ser facktist ut som jeans 5£ st motsvarar 50 kr st

Min nya palestinashjal 2,99£ motsvarar 30 kr

En ny bikini 1,99£ motsvarar 20 kr

Ett par skor 2,5£ motsvarar 25 kr

Mina nya gladiatorskor 14£ motsvarar 140 kr

Min lotion 1£ motsvara 10 kr

Och nu saker jag vill ha från www.shock.se

Är dom inte söta

Till en svart kjol vorre perfect

Mina presenter

Thimmys hårspray gullig va??

Carros present söt eller hur? , hon vill verkligen att jag ska gå upp i vikt XD

från släkten!!.
 Har inte riktigt fått den här boken köpte den på flygplatsen har ju redan läst alla så jag tänkte prova på engelska det är grymt mycket bättre en på svenska fins scener jag inte visste om !!!

Och det va allt från mig

                                                                                              //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0