Jahapp

Hmm vad kan man säga, jag är väldigt dålig när det gäller bloggande.
Men jag hade tänkt berätta lite kort om hur jag har haft det i helgen, stallet jag har bara varit i stallet eller jo jag va två timmar eller nått och kollade på en sckräk film vilket jag aldrig mer gör om.
Måndagen: Var den värsta måndagen i mitt fjortonåriga liv vilket det är varje år, det va IP:dagen usch vad jag hatar den dagen.
Gick si så där för mig, sen var jag ju tvungen att vara med på staffeten suck* exakt vad jag ville.
Men men våran klass förlora inget mer med det, det var ju inte på blodigt allvar direkt.
Skriver inget i morgon kommer hem lite sent då och orkar inte skriva.

Ett underhållande klipp jag hittade på youtube, ni måste kolla halva i all fall (han kan göra sköna moves i bland).





Wooow go for it man!!?

Ha det bra!


                                                     //Tanya

Kommentarer
Postat av: Caroline

asså usch tanya, haha

2009-05-25 @ 19:08:08
Postat av: mmickis

hahahaha oooooooohhhhouuyy :O hahahah sorligt

2009-05-27 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0