Korta inlägg??

Mina inlägg blir bara kortare och kortare.
Menmen vad som hänt i dag, carro va inte i skolan i dag på hennes blogg står det typ att hon har öroninflamation stackarn alltid blir hon drabbad.
Så idag var det bara mickis och jag.
Lisa och jag ska ha loppis snart det kommer bli kul eller mer pinsamt=).
Nu sitter jag och ritar (kläninngar) till lisa, vi funderar på att göra det åt henne så jag har börjat skisa på några e inne på min fjärde nu.
Nee men nu måste jag erkäna att jag inte orkar skriva mer men vi hör i morgon.

                                      //Tanya

Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaa:)<33

Va duktig du e! ;D

Hoppas dom blir snygga nu! ;) <33

2009-05-09 @ 10:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0