Måndag *usch

Hej hej!!!
Dage börjar dåligt, Carro är sjuk men jag hoppas att hon kommer i morgon.
Anars har det rullat på bra, lite långtråkigt men dagen var helt okej.
Vi hade fys på idrotten så jag såg helt förjäklig ut det är delvis vad som har sabbat min dag.
Det ända mickis och jag har pratat om är hår frisyrer och färger.
Hon vill färga sitt röd brunt, det skulle jag aldrig våga göra.
Själv funderar jag på att blondera överhåret och låta underhåret vara brunt, men jag vet inte när vi slutar skolan ska jag i alla fall spara på min lugg och ha djup lugg.
Jag funderar också på att slinga mörka slingor i mitt hår men är inte helt säker.
Mickis gav mig en idea att foffla håret i hårbotten, så nu ska jag gå och ducsha sen föna håret och sedan foffla det.
Ha det så bra tills vidare.

                                          //Tanya                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0