Ny klippt/vill ha kjol/skola

Hello!
Jupp överskriften säger allt, jag har klippt mig.
Men det syns knappt kanse någon halv centimeter kortare men inget mer.
Dom sa att mitt hår var torrt som vanligt(pinsamt) men det ska det bli en ändring på, för nu ska jag tydligen ha hårinpackning 2 gånger i vecka så får vi se om det blir något resultat.

På hem vägen från stan (där jag klippte mig) så funderade jag på att köpa en kjol, för jag har sett en super snygg kjol på H&M och jag behöver en kjol.
Fast först ville jag inte ha den för den va mörk grön och inte svart , men nu tänker jag inte på något annat än på kjolen.
Så det kommer väl sluta med att jag köper den.

Iskolan i dag har dan gått relatift snabbt rätt så sköna lektioner, och min så kallade "klasskamrater" har varit lungna.
Carro har fortfarande öroninflamation men hon orkar gå till skolan.
Det va allt från mig!

                                                                             //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0