Onsdag

Hej hopp!!
Carro var sjuk idag med men hon kommer antagligen i morgon.
Den här dagen har gått otroligt segt, och jobbigt som vanligt.
På NO gorde jag inget, på ENG så översatte jag några meningar till svenka,SV så ska jag skriva en homosexuell berättelse men kommer inte på något, SO kryssade lite och ritade inget mer och bilden absolut inget.
Så har min dag sätt ut.
Efter skolan så va jag med Moa och Andrea, vi gick först hem till Andrea där den grymt stora och läskiga katten är och sedan till Moa.
Vi va inte så mycket inne hos Moa utan ute, vid båtklubben.
Vi skämde ut oss en hel del också eller ja Andrea skämde ut sig mäst.
Det fick bli lite kort men jag åter kommer imorgon (kanse).
Hade tänkt gå och duscha innan middagen eller de får nog bli efter för vid åtta så är det de Det okända på 4:an.
Ha en bra dag!..

                                                                                           //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0