Söndag och andra dagar vi missat

Schoolahopp!!!

Jag är inte bra på de här missar dagar hela tiden, hmm måste skärpa mig.
Onsdag:Jag fortsätter att vara sjuk.
Torsdag:Vi hade friendsdag inte den roligast dagen på året, man är i grupper med folk man inte känner.

Fattar inte vad de är för mening, men min grupp va helt okej.

Efter det så hade jag ridlektion och efter det så va jag med carro hela kvällen.

Vi va ute och smällde smällare/raketer de va fett kul, vi hade tänkt att grilla mallows men de va mycket folk där nere och vi är rädd för deras hundar.
Sedan gick vi in och kollade på bloggar skrattade åt fett många, och efter det så skulle vi sova eller ja jag sov redan kan man säga(skulle sova hos carro om jag inte sakt det).
Fredag:Carro och jag hade redan dagen innan bästemt att vi skulle shoppa, vi åkte till Nacka Forum och ofc in på NEW YOURKER min favorit affär.
Jag inhandlade: 2 T-shirtar en sidoväska från New yourker, 1 linne Stora hårspännen en foundationsvamp från H&M, 3 armband från ur&penn.
Efter att vi kommit hem från nacka så färgade vi carros hår, hon ville bli blond igen undrar hur det blev var tvungen att gå.
Lördag:Är som min vanliga helgdag åker till stallet, jag redut på hästen min vi körde en barbackatur.
Mamma tyckte vi såg ut som två skogsmullar, ett tag låg jag bak och fram medans hästen käkade på gräset.
Det kallar jag ett härligt vår minne.
Söndag:Ja nu sitter jag vid köksbordet helt ensam(skönt) Thimmy har match.
Skulle vara med carro men hon kände sig dålig antar att det är jag som har smittat henne, hoppas hon kommer på måndag.
Ska någ göra tipset jag skrev lite längre ner, det är väldigt efektift.
Men ni får ha det så bra idag!!

                                                                                      //Tanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0