Whats up

Nej men tjenare!!
Nu är jag här igen.
Har precis duschat och funderaar på att slinga håret, under håret med två stora blonda slingor och över håret med mörk bruna, får se vad som blir med det.

Ska berätta lite om stan kort fattat, jag lurade carro på pengar köpte en klänning, kollade på present till lIsa men hittade inget åkte hem lurade Carro på pengar ingen hon sparkar på mitt godis.
Ja det är vad som har hännt.




 Lyssnar på den här låten hela tiden, inte för att den är specielt bra men har fått refrängen på huvudet.

Mitt hår jag vill ha, jag är inte direkt grym på paint men jag har försökt.

                                                                           //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0