Andra gången

Woho bloggar för andra gången på en dag måste vara en ny upplevelse för mig :).
Men iaf vad jag har gjort idag da.......?.. faktist bara varit hemma chillat varit med katten och typ vid 7 åkte jag till stallet kom precis hem nu.
Bara så att alla vet så är jag lebb enligt Carro o nawel så passa er........., haha jag "driver inte".
Men ska gå nu måste plugga till ett matte prov, visst de är två veckor kvar men måste höja betyget råkade sänka de så de är bara att plugga.
Om de är någon som behöver hjälp med matten gå då in på www.rasmus.is den sidan är super.

                                             
                                       

                                                    //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0