Ny start??

Ehm hej!, wow de här va ett tag sen.
Iaf jag har funderat på om jag ska börja blogga igen(hmm) har inte riktigt bestämt mig än men de kanse blir något. (ska inte lova för mkt)
Jag har inte så stor lust att ta upp något som har hänt de senaste halvåret så vi startar nytt och fräst ;).
Vad har jag gjort idag..... umhemm.... helt ärligt har inte gjort något alls vaknade 10:30 tror de är rekrd för mig och ska väl snart äta lunch vet inte vad de blir än.
En sak som jag vet är att min katt ska ha kattungar igen hoppas de blir innan skolan börjar (mååndag).
Aja måste fixa lite mat nu hungrar ihjäl snart :P .

En utav våra föra kattungar tror att de här är Julian (bilden är redigerad).


                                                       //Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0